zondag 10 juni 2012

welkom bij: Philip & Coen Vakatieland

de Allernieuwste pretpark heet Philip & Coen Vakatieland hier is een rondleinding.
De alle eerste Achtbaan blog Bericht van 2012 is hier en ik maak hem nu Spinaal voor mijn aller nieuwste Pretpark. Het heet Philip & Coen Vakantieland. Het werd eerst Krap. maar toen ik even een Achtbaan heb geplaatst heb kwam het wel weer goed. Kijk maar. Dit is mijn Pretpark en mijn Rondleiding om te beginnen. maar ik vind mijn achtbaan de Houten die ik gebouwd heb helemaal niet zo goed. En hier onder heb ik een Foto geplaatst met de Helft van de Park ik hoop dat het nog veel beter gaat. 
 Want het is weer eens leuk om een pretpark te kunnen onder houden want dit geeft nog meer. Maar Straks komt er nog meer natuur dit is nog maar het begin. Groetjes van Coen.

de Helft van mijn Park.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten