vrijdag 5 maart 2010

hoe het Afloopt?

deze Vraag mag dan wel Simpel zijn maar dat is het niet als je het heel druk hebt met je eigen Pretpark. Me eigen Pretpark Sixflags Vancouver heeft een heele boel gasten. maar daar voor ga ik Morgen een heele boel Personneel zetten. voor het werk en ik? ja ik ben ook aan het werk. maar ik ben voor vandaag klaar. en morgen ga ik er mee Verder het is natuurlijk leuk. dat je eigen Park klaar mag hebben Toch oke. de Vraag is ook wel een beetje Simpel, maar hoe zit dat Priecies?? daarvoor heb ik een Foto Gemaakt en het is maar Tedlijk. dat was alleen voor Deze Blog. en niet. voor Msn Bijvoorbeeld. maar ik vin ook dat wij eens ook een Park mogen maken.


De foto geeft hier op een Voorbeeld. dit is hem en het is ook de Juiste anwoord op de Vraag zo is het nu en mijn Titel is: hoe het Afloopt. dus bijden zijn eiglijk Goed wat vinden jullie van mijn plaatje ik hoop mooi.
Binnenkort het slot deel.
Groetjes van Coen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten