zondag 21 maart 2010

sixflags nieuw zee land

Vandaag is de Lente begonnen en ik heb Vandaag ook een nieuw Park: Sixflags Nieuw zee land Vancouver was Goed daar niet van. maar Philip en ik Zijn Goliga's van Elkaar Dus zo simpiel is het Eiglijk. ik heb 2 mooie Foto's Gemaakt deze PretPark Gricht op de natuur en is bedoldt voor natuur Lief hebbers. kijk maar bij deze Foto's kijk maar hoe deze wordt het word echt een mooie Park. en dit is de Plattegrond. maar het Park is nog niet klaar hoor.

er komen nog Personeel en er komen nog meer akrzies bij.

Groetjes van Coen.

2 opmerkingen:

  1. Mooie plaatjes hoor. Goed uitgelegd ook. Het is ook een klein beetje groen.

    Philip

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Philip ik Brobeer nu ook als een mooie Pretpark Te maken net als jij. fijn he dat we nu Gollgia zijn?? ik hoop dat je deze Pretpark leuk vindt en het Park komt nog meer aan

    Coen.

    BeantwoordenVerwijderen