dinsdag 20 april 2010

mijn Nieuwe Park

het is weer even tijd om een nieuwe Park te om schrijven want ik ben sins vandaag Bezig om een nieuwe Pretpark te maken en die van Philip heb ik Weg Gedaan ik heb wel Netjes Sorry Gezegd. maar dat vond die niet zo erg als troost krijgt hij van mij dat krijgen jullie ook te zien zijn alchtbaan die hij een keer in mijn Pretpark gebouwd heeft. het is een echt een mooie achtbaan. maar Toch. vinden jullie het Biezonder waard om even te kijken?? de naam is wel het zelfde Gelbleven en daar zijn we wel mee eens hoor. dus je hoft niet je ergen hoor. kijk goed naar het eerst foto. dit is de achtbaan die Philip een keer Voor me Gemaakt heeft maar hij komt niet zo vaak voor. dus hier is ie Treug. en hier dan de plattegrond Philip Zei net tegen mij dat ie het helmaal niet erg Vond.

Groetjes van Coen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten