zondag 4 april 2010

Six Flags Coen's Planet

dit nieuwe Park ja hehe zal je wel Denken maar ik heb een Park van Philip Gekgen maar ik wilde eerst niet maar nu heb ik hem en nu ben ik heel erg blij. zo als je Straks kan zien is het de mooiste Park tot nu toe. morgen komt mijn Pretpark in Beeld die ik voor Philip heb Gemaakt. het is dus een mooie Strijd tussen ons 2. kijk maar naar deze Pretpark ik moet nog veel maken hoor. want ik heb nog niks gebouwd in het Pretpark ik hoop dat julie Alfast heel mooi Vinden. kijk maar en dit is hem dan ik ben ook zo Tros op. ik vin het Harstikke leuk van het Park jullie oook niet?? ik hou jullie Hou binnenkort weer in de Gaate. met dit Pretpark.

Groeten van Coen.

1 opmerking:

  1. Fijn he dat je het toch hebt gekregen. Ik ga morgen ook een blog hier over maken.

    BeantwoordenVerwijderen