maandag 1 april 2013

2 leukere Achtbaanen

mijn pretpark en mijn achtbaan
Het is een Alweer een Poos Gleden dat ik hier wat heb Geschreven heb op deze blog maar daar komt vandaag Verandering in. Want Philip en ik hebben vandaag 2 Leukere Achtbaanen gebouwd. Het zijn 2 achtbaanen die racen met elkaar en die winnen en wie wint is maar de vraag ik heb het voor het eerst gedaan. En het is ook nog eens Gelukt ook. Dus ik ben Happy. En die van Philip is ook heel erg leuk.
Dit is de Pretpark van Philip Ziet er toch leuk uit toch.
Dit
is de Pretpark van Philip en heel opvallend is zijn achtbaan. en nu mijn achtbaan En hier boven staat mijn Pretpark met mijn houten achtbaan.Net zo geweldig en ook net zo leuk. Ik hoop dat dit even voldoende is. Groetjes van Coen.

1 opmerking:

  1. Ik kom graag met je in contact, zou je me willen mailen?

    BeantwoordenVerwijderen