zaterdag 28 september 2013

Nieuw: Maasstad park Rotterdam

Dit is mijn Pretpark nu het heeft nu zo ongeveer 18 attracties het moet ook heel gezellig zijn.
Zo nu en dan ga ik ook hier wat Proberen maar niet voor altijd. Maar deze keer is het weer zo ver ben ik met een Park bezig. Het heet Maasstad park Rotterdam welles waar niet zo leuke naam voor een nieuwe Pretpark. Maar dit keer kon het even niet anders. Het park heeft 18 attracties Waar van 3 nieuwe Achtbaan want 1tje is helaas ingestort wat jammer is. Dus die heeft nu 2 opvolgers en die Racen tegen elkaar wie wint? Het is heel gezellig maar het moet ook mooi worden in mijn Park en dat zit echt wel in de planning Hier komt mijn Pretpark  Boven staat het plaatje van mijn Pretpark ik hoop dat je het mooi vind. 

Zo dat was hem weer Tot snel bij mijn Achtbaan Blog.

Groetjes van Coen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten