maandag 24 mei 2010

het slot deel van Sixflags holland

hoera!!!! het is me net Geleukt om Sixflags Holland Af te maken en Philip heeft 1 achtbaan Gebouwd. en hij is hoe dan ook mooi Geworden deze Park is nu klaar. en dit is hoe dan ook het slot deel van het park. ik hoop dat jullie hem mooi Vinden. want er was een boel werk te doen Gistren, met Robin hood. maar ook Vandaag was er veel werk aan de winkel. kijk maar goed voor de laaste plaatjes. het is gehaald dus ik ben Tros op me Zelf. dit is een van de nieuwste achtbaanen. vinden jullie hem niet mooi? en dit is de laaste plattegrond. je ziet hoe het Gezllig er uit ziet. en Philip zit nu ook te Rollcoastren maar ik ben nu klaar heel Michen komt midden juni een nieuwe Pretpark van mij.
maar dat weet ik nog niet zerker
Groetjes van Coen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten