vrijdag 7 mei 2010

welkom bij Skyline Park


Exluief Bij Dit Blog en ook bij ons hyve. Rtc1 Hyve, hou mijn Blog Dit Blog dan Verloopig in de Gaten niet als ik over sixflags Canterbury ga Praten maar Philip en ik zitten een nieuw Pretpark Te bouwen en het heet Skyline Park dit Park heeft 2 kinder Achtbaanen en ze zijn allebei 100 procent Polaer. dit Park gaan we ook lekker bouwen wat zijn je Wensen??? vertel het mij of Philip die binnenkort michien een Blog gaat maken. maar Goed hier komt een Plattegrond. van ons nieuwe Pretpark. kijk Goed naar het plaatje het zit deze keer Links daar had ik even zin in. hoe word ons Park? ik hoop mooi dit Blog word ook nog bij gezet bij ons hyve.
Groetjes van Coen.

3 opmerkingen:

  1. Ik ga binnenkort een blog maken.
    Einde vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kortere reactie kan niet hé Philip?
    Ik vind dat jullie ijverig bezig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt mama het gaat Hartstikke Goed met het Park wees maar Blij op deze Park en het word een mooi Park.

    Groetjes van Coen

    BeantwoordenVerwijderen