woensdag 5 mei 2010

welkom bij Sixflags canterbury

Het is Alweer een Tijdje Gleden dat ik een Blog Gemaakt hebt. dus hier eentje. en ik zit een leuke Pretpark Te maken en hij Heet Sixflags Canterbury met deze Sixflags Park gaat het veel en veel Beter dan Sixflags Dover tja het spijt me. maar Canterbury daar kunnen we ook wel wat mee. kijk maar goed naar deze mooie foto's. dit is mijn nieuwste Kinder achtbaan en hij heet: baantje. tja en op de achtergrond zie je nog de Draaimolen. en hier krijgen jullie Te zien: Snelheid ik heb zo Vernoemd om dat ie zo Hard Gaat. en hier hebben jullie de Plattegrond van Sixflags Canterbury.

zo dit is weer een Blog van mij. Binnenkort komt ook de Foto's van Egneland maar dan bij Coen's eigen hoekje. en ik ga zerker Verder. met dit Park.

Groetjes van Coen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten